hej!

Förlåt för ingen bloggning från mig igår. FÖTLÅT! Men jag har varit och shoppat lite. Jag köpte bland annat det här................


Löshår! Det är så fint tycker jag. Jag gillar färgen också. VÅGAT!



Och kläder! Lite allt möjligt, men mest klänningar. Visst är som fina?!


.................... så vad tycker ni? Skriv gärna en kommentar, det skulle värma mitt hjärta!!
I morgon hoppas jag på att få vara med Rekan. Det var så länge sen sist. Jag har ju bara varit med Algurt den senaste tiden. Och vet ni vad? Jag ska försöka fixa ihop Rekan och Edgar!!!! Bra va!?!? För dom passa jätte bra tillsammans. Jag vet inte om jag får lägga upp en bild på Edgar för Rekan. Men han är superdupersnygg! Man liskom dreglar när man ser honom (dock är det väldigt svårt attt se när man dreglar eftersom vi bor i vattnet, och så det man ju inte om det åker up vatten ur munnen.. Hmm, konstigt att jag då vet att jag dreglar? Mystiskt. Men jag känner det på något sätt) så snygg är han!!! Hon han och Rekan blir ihop  så blir jag superavis! Shit mah gah vad avis jag skulle bli! Han är faktiskt snyggare än Algurt. Fast Algurt är mycket snällare och det är det jag går efter......... Nå ja, nu ska jag lägga in alla mina kläder i min garderob och sen kanske slå en pling till Rekan. Det har ju inte varit så bra mellan oss eftersom vi har bråkat om vem som ska få dansa med Danskungen (han heter egentligen Farao) i helgen. Jaja.
Ha det bra, och se upp för dom fräcka växterna! PLOPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0