hej!

ÅH NEJ!! Jag har fått herpes! Så algurt hade visst herper ändå... Fy sjutton vad arg jag blev på honom nu!!! Men jag älskar honom ändå för han är så snygg! Här får ni en bild på hur mina läppar ser ut just nu............

........... ser ni vad äckligt det ser ut eller!?!?!? Dom är ju fy farao helt uppsvullnade och prickiga!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH! Nu kommer ingen vilja dansa med mig på krabbkrogen.......... Fast jag har ju Algurt så jag får väl nöja mig med honom!!
Ha det bra, och de upp för dom fräcka växterna!
PLOPP!


Kommentarer
Postat av: N

jodå, det är bra med mig också _D lite trött bara :p

2010-02-22 @ 14:15:39
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0